Algemene informatie

Tijd om te ondernemen! Welk spoor kies jij?

Jouw toekomst begint hier!

Nieuwsgierig?

Nieuwsgierig naar een carrière bij Ardent Adviseurs en Accountants in Amsterdam? Bij ons moedigen we open sollicitaties aan! We zijn altijd op zoek naar getalenteerde professionals die ons team kunnen versterken, of je nu een ervaren expert bent in financiën, belastingen, of accounting, of gewoon gepassioneerd bent over het vak.

Laat ons weten wie je bent

Laat ons weten wie je bent!

Laat ons weten wie je bent, welke vaardigheden je te bieden hebt en waarom je graag bij Ardent zou willen werken. Jouw toekomst begint hier, en we kijken ernaar uit om van je te horen! Spreekt onze organisatie je aan? Stuur dan een open sollicitatie. 

Beluister hier onze radio commercial

Ondernemers echt vooruit helpen

Ardent is in 2011 opgericht met als doel om ondernemers echt vooruit te helpen. Wij doen dit vooral vanuit de benadering en de doelstelling van de ondernemer. De vraag die wij samen met de ondernemer beantwoorden is: Hoe kunnen we kansen benutten en blokkades verhelpen, zodat dit een positief effect heeft op het rendement van de onderneming en we samen bouwen aan duurzame waardecreatie. Je moet níet bij Ardent gaan werken als je meer waarde hecht aan het werken bij een corporate international. Je moet wél bij Ardent gaan werken als je een goede werk-privé balans zoekt.

Ondernemingsverkiezing van Noord-Holland

In 2018-2019 was Ardent finalist in de verkiezing Onderneming van het jaar. 30 finalisten streden om de titel. Uiteindelijk werd Ardent tweede in deze spannende verkiezing.

Het profiel  van ons kantoor

Vestiging in Amsterdam

Team van 8 collega’s

Gericht op kwaliteit en professionaliteit

Klanten in heel Nederland, focus op Noord-Holland

Ontwikkelen binnen Ardent

Samen bouwen we Ardent uit tot een unieke en innovatieve dienstverlener op het gebied van Financiën, (accountancy, belastingen en administratie) Strategie, HR, Mens en Groei. We bouwen samen met de ondernemer aan duurzaam rendement, zowel in de onderneming als voor de ondernemer zelf. En we realiseren een klantbeleving die zich kenmerkt door kwaliteit, klantgerichtheid en proactiviteit.

Mark Duin – Assistent Accountant

Vanuit mijn jarenlange ervaring opgedaan bij meerdere accountantskantoren ben ik in 2016 bij Ardent komen werken. Ik heb dat ervaren als een soort van thuiskomen. Het werken met collega’s gaat in een laagdrempelige, informele maar ook professionele sfeer waarbij de klant echt voorop staat en wordt geholpen. Het geeft een goed gevoel om klanten daar waar nodig te ondersteunen en te ontzorgen, zodat zij zich kunnen focussen op het ondernemen. Wat ik fijn vind is dat je jezelf binnen Ardent goed kunt ontwikkelen en dat dit ook wordt gestimuleerd. Naast mijn werk, gezin en opleiding ga ik regelmatig een rondje hardlopen.


Ingrid Poggenklaas – Administratief medewerkster

Ruim een jaar geleden heb ik de overstap gemaakt van een advocatenkantoor naar Ardent, hetgeen een heel goede stap is gebleken. Ardent is een werkgever die waarde hecht aan sociale aspecten binnen het team en biedt ruimte voor persoonlijke ontwikkeling zodat het beste bij een ieder naar boven kan komen. Ik werk in een professioneel, gezellig en collegiaal team dat zowel voor de klanten als voor elkaar klaar staat.


Lex Krijnen – Fiscaal adviseur

Professionele en persoonlijke ontwikkeling vind ik belangrijk. Bij Ardent komen beide goed aan bod! Sinds 2001 werk ik in de fiscaliteit, een vakgebied dat altijd in beweging is. In mijn vrije tijd beweeg ik zelf ook graag: T-Running is mijn sport!


Welk spoor kies jij?

Wij willen ondernemers écht helpen, tijd om te ondernemen!

Neem contact met ons op! Laat ons weten wie je bent, welke vaardigheden je te bieden hebt en waarom je graag bij Ardent zou willen werken. Jouw toekomst begint hier, en we kijken ernaar uit om van je te horen! Spreekt onze organisatie je aan? Stuur dan een open sollicitatie. 

VERSTUUR JOUW  SOLLICITATIE NAAR HR@ARDENT.NL

Facebook
LinkedIn
Instagram